VeGe...

"Hej, som din examinator har jag kommit fram till följande: Betyg: VG enligt kriterierna i studiehandledningen.

Allmänna synpunkter: Din essä är välskriven och det framgår att du har en god förståelse av begreppen och teorierna som presenteras i böckerna. Fina personliga reflektioner och självreflektioner som tyder på en tankemässig kontakt och närhet med teorierna/begreppen. Du beskriver också hur det skulle kunna bli..."


image51


 

Man tackar och bugar - känns fint!! Det här var ju bara en liten del av hela min utbildning, men ändå!


 



image52


 

Helgen börjar lugnt och fortsätter i samma spår. Maken på samkväm med kompisar och bror. Jag ser fram emot att strax lägga lillen. Och mig själv!!
Trevlig helg, govänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0