Äntligen lite sol!

Vi har varit på minisemester mellan tor-sön. Hakade på husvagnen och styrde kosan mot Råå (Helsingborg). Tempererade bassänger hägrade. Dessutom skulle vi på partaj hos makens kusin i Höganäs på lördagen. Helgen har varit fin med en massa bad, bus och kalas!
I morse när vi precis vaknat i husvagnen så studerade femåringen min på sidan liggande kropp. - Mamma, din mage ser precis ut som en staty hemma hos Melle (hans kompis), och de här ser också ut som på deras vita staty säger han och pekar på mina bröst. Jag såg framför mig någon fin liten avbildning av en något frodig kvinnokropp. Vit staty...hmmm...HA HA HA HA!!!! Då kom jag på det - liggandes högst upp på bokhyllan hemma hos Melle ligger en gipsavgjutning. Av hans mammas mage....när hon var i nionde månaden!



 


image31

Ja. ja...bara att inse att man mer liknar en strandad val än en gasell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0